niedziela, 24 stycznia 2016

O pomaganiu...

Jurek Owsiak i WOŚP- cudowna akcja od wielu lat, dzięki której nasza służba zdrowia nie upadła całkowicie. Dzięki Jurkowi Owsiakowi moje dziecko mogło po porodzie leżeć w inkubatorze i nie musiałam liczyć na cud, tylko technika zrobiła swoje. Ja jestem za tym, żeby takie akcje miały miejsce bo są potrzebne. Jurek Owsiak - wspaniały człowiek, który ruszył serca i portfele Polaków do tego, żeby pomagali i dla mnie jest bohaterem. Jestem całym sercem za nim i całą akcją. Sama w liceum, czyli kilkanaście już lat temu byłam wolontariuszką! To było dla mnie ważne, żeby brać w tym udział. Wtedy to była jeszcze prowizorka. Nie rozumiałam i nie rozumiem do dziś jak wolontariusze mogą wyciągać pieniądze ze skarbonek! A zdarzało się tak! Słyszałam nawet swoją koleżankę, która wyciągała kasę grzebieniem. Co za tupet. Pomyślałam sobie jak bym się czuła, gdyby choćby złotówka zabrakła do kupienia jakiegoś sprzętu. Nie wybaczyłabym sobie! W tym roku nie byłam na Orkiestrze bo byłam chora, i ja i dzieci, a bardzo chciałam, żeby zobaczyły, że jest taka akcja i że trzeba pomagać. Staram się moje dzieci uświadamiać, że trzeba pomagać. Wychowuję ich tak, żeby wiedziały, że takie akcje są słuszne, że są ludzie, którzy nie mają różnych rzeczy, że są chorzy, że nie mają pieniędzy, że nie mają na chleb. To ważne bo mały umysł chłonie to jak gąbka. Mam nadzieję, że im to zostanie na całe życie. W zeszłym roku na Święta wspomogłam Szlachetną Paczkę, kupiłam misia TVN, kalendarz Dżentelmeni, przesłałam kasę pewnej dziewczynce, która już zawsze będzie w moim sercu, gdzieś w biedronce dałam spożywkę dzieciom, które zbierały żywność. Staram się pomagać. Dziś dotarła do mnie wiadomość, że spalił się dom moim znajomym- doszczętnie! Dom był cały z drewna. Straszna tragedia. Dobrze, że ich nie było w domu. Nie wyobrażam sobie takiej tragedii. Muszą teraz zaczynać wszystko od nowa, z pomocą ludzi dobrej woli. Popłakałam się, pomyślałam od razu o swoim domu i mojej rodzinie. To straszne. Bądźmy ludźmi i pomóżmy bo nigdy nie wiadomo kiedy my możemy znaleźć się w takiej sytuacji. Wierzę głęboko, że dobro wraca! :)


szczęście_n

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz