środa, 30 września 2015

Biżuteria byDziubeka :)

No i znalazłam coś dla siebie. Do tej pory szukałam biżuterii w Aparcie (również polecam) na wyprzedażach. Jednak od momentu, kiedy na FB wyświetliła mi się reklama i stwierdziłam, że zobaczę co tam fajnego oferują, zakochałam się! Biżuteria jest przepiękna, dobrze wykonana. Oczywiście skorzystałam z oferty w outlecie. Wybór jest bardzo duży, kilkanaście stron z końcówkami kolekcji. Za komplet 5 bransoletek zapłaciłam niecałe 40zł, do tego kilka złotych za przesyłkę do paczkomatu Inpost i pasuje. Jestem zadowolona i już szukam kolejnego zestawu do kupienia, oczywiście znowu z outletu. Poniżej zdjęcie moich bransoletek- 2 zielone, 1 pomarańczowa, 1 przezroczysta, 1 beżowa.


bydziubeka_ bydziubeka1_

Pojawiła się również nowa kolekcja kobaltowa. Przepiękne kolory i cudowne bransoletki. Muszę taką mieć :) poniżej te, które mi się podobają, koszt 59zł i 54zł. To nie dużo a efekt super.




POLECAM GORĄCO :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz