niedziela, 11 marca 2018

Dzień mężczyzny

Wczoraj był dzień mężczyzny! Serio?
Wieczorem spojrzałam na FB i widzę pełno życzeń dla facetów, wszystkie kobiety odwdzięczają się mężczyznom za moc życzeń 8 marca.
A ja taka nieświadoma! Nawet nie pomyślałam, nawet nie wiedziałam! 
Kiedy mój mąż o 18.00 przyszedł z pracy powiedziałam do Niego "Wszystkiego najlepszego", spojrzał na mnie dziwnie- poinformowałam Go więc, że to dzień mężczyzny! Zrobił dziwną minę i na tym zakończyliśmy temat.
Kurcze czy coś mnie ominęło? Kiedy ten dzień został ustalony dniem mężczyzny? Naprawdę nie wiedziałam!
Na szczęście mam fajnego faceta. 
Może i nie miałam prezentu, ale wieczorem w łóżku dałam mężowi najlepszy prezent, jaki mógł sobie wyobrazić 💋💝 
Wszystkim Panom zatem życzę najlepszych kobiet, trunków, samochodów i dużo dobrego seksu 💋

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz