niedziela, 11 marca 2018

"Ożeniłem się z przyjacielem"

Czy wiecie co to za cytat? Skąd pochodzi? Jaki to film?
Wczoraj po raz kolejny oglądałam film "Walentynki", który uwielbiam. Obsada najlepsza, piękne kobiety- Jessica Alba, Jessica Biel, fajni panowie- Ashton Kutcher, Bradley Cooper, kilka miłosnych historii.

Tyle razy oglądałam ten film i nie pamiętam tego cytatu! Dopiero wczoraj, w scenie kiedy Ashton Kutcher pyta przyjaciela, jak udało mu się tyle lat utrzymać związek ze swoją żoną, ten odpowiada mu, że poślubił przyjaciela. Aż mnie ciarki przeszły. To prawda! To sekret udanego związku.
To tajemnica mojego udanego małżeństwa. Spojrzałam na męża, który tylko kiwnął głową, żeby potwierdzić słowa usłyszane z telewizora. 

To dlatego się dogadujemy, to dlatego możemy pogadać o wszystkim. Są oczywiście wady- moje, Jego, które doprowadzają nas do szewskiej pasji, ale chyba zawsze można się dogadać i dojść do kompromisu. Wystarczy chcieć.

Ostatnio przez mój słabszy czas trochę się pokomplikowało, ale szybko wyjaśniliśmy sobie nieporozumienie i teraz jest już dobrze. I takie chwile muszą być, i takie są potrzebne. Wiem, że musimy oboje walczyć o nasz związek, musimy dawać z siebie każdego dnia wszystko co możemy. Modlę się każdego dnia, żeby tak było zawsze, żeby to się nie skończyło. Póki co warto! 💋💕




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz