środa, 28 marca 2018

Przesilenie wiosenne!

Nic mi się nie chce!
Pewnie nie jestem jedyna i większość tak ma w tym czasie.
Jestem cały czas zmęczona, śpiąca.
Mimo, że biorę suplementy, staram się dobrze odżywiać, to niestety samopoczucie takie sobie.
O ćwiczeniach nie ma mowy. 

Wczoraj siedziałam na kanapie i tak sobie pomyślałam, że zaraz wstanę, odpalę płytę Ewy Ch. i wezmę się za ćwiczenia. Wizualizację zrobiłam, kompa włączyłam, weszłam na FB i na tym zakończyła się moja przygoda z ćwiczeniami!

Mam plan na najbliższe trzy miesiąca, oczywiście z perspektywą, że to już zostanie ze mną na zawsze. Chodzi o ćwiczenia i dietę, ale życie jak zwykle zweryfikuje moje plany. 

Na chwilę obecną nie jestem w formie, nic mi się nie chce. Mam wszystkiego dość. Nie ogarniam wielu rzeczy. Zapisuję informacje w kilku miejscach, żeby nie zapomnieć, żeby pamiętać a i tak dużo rzeczy wylatuje mi z pamięci. 

Trzeba wziąć się w garść. Powoli robi się ciepło. Idą święta. Niebawem piękna wiosna i to mobilizuje mnie do zmian. 
Ale tak mi się nie chce- wkurza mnie to! Nie lubię siebie w takim wydaniu!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz