piątek, 30 marca 2018

Wesołych Świąt

Już są Święta. 
Dziś wielki piątek, jutro sobota i święconka. Pójdziemy jak co roku z koszyczkami, ja, moja mama i bratowa oraz dzieciaki. Koszyczki pełne pysznego jedzenia. 

Po święceniu pójdziemy do mamy na kawę. 
Potem z dzieciakami przejedziemy się na cmentarz do babci i wuja, zapalić znicze.

Niedziela i Wielkanoc. Wspólne śniadanie całej naszej czwórki. Spokojny dzień, spędzony rodzinnie. Ciekawe jaka będzie pogoda i czy będzie można wyjść na spacer. 

Później poniedziałek- śmigus dyngus. Teraz to takie pokropienie się lekko wodą od rana, a kiedyś? Jak sobie przypomnę jak to wyglądało jak byłam mała- koniec świata. Chłopaki biegali pod blokiem z wiadrami z wodą, polewali się nawzajem. Wrzucali dziewczyny do wanien wypełnionych wodą, które były w pralni w piwnicy bloku. Strach było wychodzić z domu.

A ja chciałam Wam złożyć życzenia- Wesołych Świąt, spędzonych w gronie rodziny, pełnych brzuchów i hepatil w domowej apteczce.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz