środa, 9 maja 2018

Zdobywanie wiedzy na stare lata :)

Na stare lata zachciało mi się nauki 😀

Zapisałam się na studia podyplomowe. "Akademia trenera" to coś, co w obecnym momencie mojej kariery zawodowej przyda mi się bardzo. Myślę, że to dobry wybór, w dobrej cenie. Rok nauki, egzamin i już 😁 jakie to proste! Chyba pójdę w tym kierunku, bo rzeczywiście czuję się w tej dziedzinie bardzo dobrze.

Bardzo lubię uczestniczyć też w szkoleniach, szczególnie jeśli są dobrane odpowiednio do moich potrzeb. Dzisiejsze szkolenie było w 100%! 

"Profesjonalna prezentacja w biznesie" to szkolenie, na które zgłosiłam się z wielką ciekawością. Od jakiegoś czasu prowadzę w firmie szkolenia i prezentacje, a że jestem samoukiem, zupełnie do tego nie przygotowanym, pomyślałam, że to będzie świetna sprawa. I nie pomyliłam się. 

Szkolenie prowadzone przez Sylwię Michalak, cudowną kobietę, która prowadziła je z ogromną pasją. Jej wiedza, umiejętność spojrzenia na wszystko z boku, rady, spostrzeżenia, cenne uwagi. Wyszłam z bólem głowy, a to dlatego, że prezentowałam przed grupą, która mnie bacznie obserwowała i oceniała zarazem. Sylwia notowała i od razu miałam informację zwrotną. To bardzo budujące, chociaż z drugiej strony dostajesz też informację, co zrobiłaś nie do końca dobrze, co można poprawić. Jako jedyna też zgłosiłam się do wystąpienia-prezentacji przed kamerą, żeby można było przyjrzeć się temu krok po kroku. Wstępną informację zwrotną już dostałam, reszta niebawem. Nagranie z poprawkami zostanie mi przekazane, żebym mogła poprawić co nie do końca dobre. 
Dzisiejszy dzień uznaję za owocny i bardzo udany, naładowało to mnie nową energią. Już nie mogę się doczekać prezentacji, kiedy będę mogła wprowadzić wszystkie rady w życie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz