niedziela, 2 sierpnia 2015

Sobota w "Republice babskiej"

Sobota godzina 16.00 "Republika Babska" w Śremie- Warsztaty. Kawka, pączki, babka własnego wypieku i babskie pogaduchy- fantastyczna atmosfera. Tematów do rozmów tyle, że musiały byśmy siedzieć chyba ze dwa dni. Na początku rozejrzałam się wokoło, pierwszy raz w tym miejscu, więc musiałam wszystko obejrzeć- rzeczy- bluzki, spodnie, spódnice, sukienki, ach tylko mieć kasę - jedna bluzka wpadła mi szczególnie w oko- wisiała na wieszaku i mówiła "kup mnie, kup mnie", więc nie miałam wyboru - kupiłam (to ta na zdjęciu już po metamorfozie- 39 zł, bawełna, bardzo wygodna)! Do tego biżuteria ręcznie robiona- przepiękna, maskotki dla dzieci, poduszeczki, ozdoby, torby ekologiczne ręcznie malowane- cuda! I wszystko nasze polskie- śremskie (nie wiedziałam, że w Śremie jest tylu zdolnych ludzi)! Żadnej chińskiej tandety! Po obejrzeniu wszystkiego, wypiciu pysznej kawki i małym poczęstunku, Eliza wzięła się za moją twarz. Nie powiem bo trwało to długo- niby nie było aż tyle do roboty, a jednak wyprostować co nie co trzeba było :) Minęła chyba z godzina na malowaniu- co chwilę płynęły mi łzy, trzeba było poprawiać, znowu łzy i znowu poprawki! Nie wiem co mi się stało! Następnie przeszłam w ręce Sylwii, która zajęła się moimi włosami- też chwilę nade mną pracowała :) No i na finał mini sesja- cudowne zdjęcia, robione profesjonalnym sprzętem, przez profesjonalnego fotografa i profesjonalne asystentki :) Zapraszam serdecznie na Grunwaldzką- dziewczyny są fantastyczne :) Jeśli ktoś chciałby skorzystać kolejne warsztaty już w sierpniu- więcej info na facebook'u :)


A oto efekty metamorfozy :) Makijaż i zdjęcia Photozoom Eliza Przywara Loca, fryzura Sylwia Skrzypczak :) dziękuję :)

jola1\\jola5 jola jola7 jola4 jola6

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz