piątek, 8 stycznia 2016

"Życie na pełnej petardzie" ks. Jan Kaczkowski

Ksiądz Jan Kaczkowski to duchowny, który jest bardzo mądrym człowiekiem. Z Niego powinni brać przykład inni księża, który chcą zjednywać ludzi. W swoich wypowiedziach jest autentyczny, odważny i szczery do bólu. Wie doskonale, że może nie przysporzy mu to sympatyków wśród duchownych, ale dla Niego liczy się to, żeby być prawdziwym. Dzięki temu potrafi zjednywać sobie zarówno wierzących, jak i niewierzących. Mówi o sobie "onkocelebryta", a to dlatego, że jest znany z tego, że ma raka. Wybudował hospicjum w Pucku i pomaga tam ludziom odchodzić. Kupiłam już jakiś czas temu Jego książkę "Szału nie ma, jest rak", przeczytałam z zapartym tchem. Dobry człowiek, mający ogromną wiarę, traktujący wiarę w Boga bardzo poważnie i z odpowiednią atencją, z drugiej strony rak mózgu-glejak. Książka bardzo wartościowa i godna polecenia.


szalu_nie_ma__jest_rak_IMAGE1_283761_21

Kolejna książka to "Życie na pełnej petardzie, czyli wiara, polędwica i miłość". Jeszcze nie czytałam, ale już zamówiłam. Wiem jednak, że będzie tak samo ciekawa i godna polecenia, jak ta pierwsza. Ja polecam już teraz. Również dlatego, że kupując książkę wspomagasz automatycznie puckie hospicjum.


zycie_na_pelnej_petardzie

POLECAM GORĄCO :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz