środa, 28 lutego 2018

Breakdance. Dodatkowe zajęcia dla dzieci.

U nas w domu dość dużo się tańczy. Lubimy tańczyć na imprezach różnego rodzaju, ale też w domu często się zdarza. Nasze dzieci od pierwszych dni ruszały się razem ze mną. Lubiłam wziąć maluszka na ręce i mocno tuląc ruszać się w rytm muzyki, później robiłam podobnie, tylko jak już byli więksi to ciężko mi było ich trzymać i tańczyć. Ale jakoś dawaliśmy radę.

W tej chwili, zarówno Niko, jak i Pola, bardzo lubią się ruszać. Mają fajne poczucie rytmu i lubią tańczyć. Pola codziennie nam wyskakuje przed telewizorem. Usłyszy fajny rytm i już się rusza. Najlepiej wychodzi Jej pogo, szczególnie jak tata włączy Metallicę lub inne ciężkie brzmienie. Jej to w sumie obojętne co leci, byle była muzyka.

Niko lubi inny rodzaj muzyki, pasuje mu bardziej hip hop, rap. Cokolwiek robi- uczy się, gra, sprząta, zawsze gdzieś w tle ma włączoną muzykę. Niko bardzo lubi oglądać teledyski, w których tancerze tańczą różnego rodzaju układy. Już kiedyś rozmawiałam z Nim o kursie tańca, oczywiście w grę wchodzi hip hop lub breakdance.

Ostatnio na FB zauważyłam ogłoszenie, w którym szkoła tańca, do której Pola chodzi na balet, zaprasza na lekcje pokazowe z hip hopu i breakdance'a. Pomyślałam, że to coś dla mojego Nikodema. Jak Go zapytałam bardzo się ucieszył. Pojechaliśmy wczoraj na zajęcia, na hip hopie było więcej dziewczynek, więc siedział i się nie udzielał, ale na breakdance się przebrał i zaczął tańczyć- tym razem więcej było chłopców. Muszę powiedzieć, że sama do siebie się uśmiechałam. Mam bardzo zdolnego syna. Widziałam jaki był zainteresowany tym, co pokazuje im chłopak prowadzący zajęcia. Widziałam to zaangażowanie. Poradził sobie świetnie jak na pierwszy raz. Właścicielka szkoły tańca sama zaczepiła mnie mówiąc, że Niko bardzo dobrze sobie poradził, to chyba znaczy, że musiało mu naprawdę dobrze pójść.

Po zajęciach podbiegł do mnie prosząc, żebym Go zapisała na break'a. Wypełniłam kwestionariusz i teraz tylko czekać kiedy rozpoczną się zajęcia. Jestem bardzo zadowolona, Niko zadowolony, czego chcieć więcej. Lubię sprawiać moim dzieciom przyjemność, chcę, żeby się realizowali, będę pomagać dopóki będę mogła i dopóki będzie mnie na to stać.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz