poniedziałek, 12 lutego 2018

"Twarze polskiego biznesu. Rozmowy na kawie" Joanny Rubin. Książka godna polecenia.

Autorka Joanna Rubin zaprosiła do rozmowy przy kawie kilka znanych osób, działających w polskim
biznesie, m.in. Dr Irenę Eris, Joannę Klimas, Dorotę Mokrysz, Solangę Olszewską, Piotra Voelkela,
Wojciecha Kruka, Rafała Brzoskę, prof. Andrzeja Blikle, Michała Czekalskiego i Łukasza Olek.

Każda z tych osób to zupełnie inna historia życia, zupełnie inna historia biznesowa i droga, którą każda z nich przeszła. Książka to zbiór rozmów, w których dowiadujemy się jak potoczyło się życie ludzi, którzy mieli marzenia, rodziny, żyli często w trudnych czasach minionej epoki, gdzie rozwinięcie skrzydeł, własnego biznesu i spełnianie pasji nie było możliwe.

Na końcu wszystko spięła klamrą moja ulubiona pani psycholog dr Joanna Heidtman.

Książka jest bardzo ciekawa. Można dowiedzieć się wielu rzeczy. Dostaje się wiatr w żagle. Można dostrzec, że Ci, którzy w tej chwili mają swoje biznesy i spełnili marzenia, kiedyś byli takimi samymi ludźmi, jak my. Co według mnie ich charakteryzuje przede wszystkim? To ogromna odwaga. Musieli być odważni, żeby zrezygnować z dotychczasowego wygodnego życia, wyjść z tej słynnej "strefy komfortu" i rozpocząć nowe życie. Można również wysunąć wnioski, że bardzo ważne, jak nie najważniejsze jest to, jakie mamy dzieciństwo, w jakim domu się wychowywaliśmy. Każdy z nich miał szczęśliwe dzieciństwo, z wyrozumiałymi rodzicami, którzy dawali dużą swobodę swoim dzieciom. To bardzo ważne jak kształtował ich dom rodzinny, bo to zaprocentowało w przyszłości.

Wspaniałe osobowości, ale ja mam faworytkę- Dr Irenę Eris. Już kiedyś widziałam wywiad w telewizji z Panią Ireną i już wtedy bardzo spodobało mi się to, co mówiła. W tej książce przekonałam się, że Pani Irena Eris jest odważną, przedsiębiorczą kobietą, wiedzącą czego chce, ale też bardzo wymagającą. Uwielbiam takich ludzi.

Książka nie jest gotowym przepisem na sukces. Nie ma tam gotowych instrukcji pod tytułem "co zrobić, żeby nic nie robić a zarobić". Każdy z rozmówców musiał bardzo ciężko pracować, przy tym też dużo poświecić.
Polecam 😊



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz