niedziela, 2 grudnia 2018

Joanna Przetakiewicz i "Era Nowych Kobiet"

Kim jest Joanna Przetakiewicz chyba wszyscy wiedzą? Chociaż ostatnio przekonałam się, że nie wszyscy. I to jest ok. 
Nie wymagam od ludzi, żeby wiedzieli. 
Są tacy, którzy nie oglądają telewizji, tacy, którzy nie mają w domu telewizora i są szczęśliwi.
Szanuję to. 
Ja mam telewizor, oglądam, wiem kto jest kim, oczywiście nie sposób znać wszystkich, ale jakoś tam ogarniam. 
Ostatnio na FB i Instagramie polubiłam profil Joanny Przetakiewicz. Jakoś ta kobieta do mnie przemawia. Mimo jej bogactwa, sławy, jakoś wydaje mi się bliska. Nie robi z siebie wielkiej gwiazdy. Jest mamą trójki chłopaków- a nie widać! Jest świetną bizneswoman, piękną kobietą. 

Rozpoczęła na swoim profilu cykl "Era nowych kobiet". Skierowany w szczególności do kobiet. Odbywają się spotkania w jednym z warszawskich hoteli. Joanna zaprasza dosłownie kilka osób i można wspólnie podyskutować na różne tematy. Drugie spotkanie miało się odbyć z mężczyznami, to znaczy 15 kobiet i 15 mężczyzn. I o dziwo dostałam takie zaproszenie dla siebie i męża 😁 Byłam wniebowzięta! Cieszyłam się jak dziecko. Szybko jednak moja radość została zgaszona przez męża, który stwierdził, że nie może. Spotkanie miało być we wtorek o 18.00 w W-wie. Ja wiem, że trzeba dojechać, że trzeba w ten dzień odpuścić pracę i tak dalej, no ale nie dało się. 

Odstąpiłam moje- nasze miejsca koleżance, która marzyła o tym spotkaniu. Fajnie, że miała możliwość być tam, porozmawiania z Joanną, poznania Jej.
Zazdroszczę, ale myślę, że może kiedyś mi się uda. Ze może będę jeszcze miała możliwość poznania Jej i porozmawiania na żywo. 
Trzymam kciuki, bo kolejne spotkania już niebawem.
 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz