środa, 2 stycznia 2019

Wspaniałego 2019!!!

I nadszedł ! Nowy- 2019 rok!
Poprzedni minął tak szybko, że nawet nie wiem kiedy.
Kolejny rok za nami, a my cały czas piękni i młodzi 😁
Tylko po dzieciach widać upływający czas. Niko już prawie tak wysoki jak ja- a ma dopiero 10 lat! Pola już też duża dziewczyna!

Jaki był ten 2018? Cudowny! Wydarzyło się tyle fajnych rzeczy, że nie ogarniam. Było wiele spotkań z rodziną, znajomymi, cudowne wakacje w Białce i Krakowie, studia podyplomowe, które uważam za jeden z lepszych wyborów w moim życiu.

A ten rok rysuje się naprawdę dobrze!
Akademia trenera zmieniła moje życie, moje postrzeganie świata i ludzi. Magda Giec, z którą mieliśmy zajęcia spowodowała, że dotarłam do najgłębszych stref swojego "ja". To było niezwykłe uczucie. Czekam na kolejne spotkania i mam nadzieję, że będzie tego więcej. Ludzie, których spotkałam są niesamowici. Cała grupa jest fantastyczna. Wraz z Agatą i Martą postanowiłyśmy zacząć pomaganie innym kobietom. Założyłyśmy Akademię Kobiecości na FB, Instagramie, a mamy w planach filmiki na YT i warsztaty dla kobiet w całej Polsce, a później i za granicą. Mierzymy wysoko, wierzymy w powodzenie tej akcji i życzymy sobie, żeby te nasze chęci przełożyły się na potężne efekty. Zdajemy sobie sprawę, że wiele kobiet szuka pomocy, szczególnie w internecie, najlepiej anonimowo. Chcemy pomagać i mamy nadzieję, że wszystko ułoży się po naszej myśli.
W tym roku w czerwcu kończę Akademię Trenera, ale od października mam nadzieję zacząć Coaching. To jedno z tych większych marzeń.
W sierpniu będzie jeszcze koncert Metallici.
Później wakacje - wymarzone i zasłużony odpoczynek, ale o tym sza! 😋
Będzie trochę tych postanowień, ale wszystko się zrobi! Jak na mnie przystało- jak coś sobie postanowię, to nie ma mocnych 😁

Trzymajcie kciuki, ja trzymam za Was.
Wspaniałego 2019 roku, spełniajcie marzenia, realizujcie plany, uwierzcie w siebie i w to, że można. Wszystko jest możliwe, wystarczy tylko bardzo chcieć 😊

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz