środa, 12 sierpnia 2015

dawanda.pl unikalne artykuły od młodych projektantów

Każdy z nas chce mieć fajne rzeczy, unikatowe ubrania, być oryginalnym, ale nie banalnym. Każdy lubi zakupy, chociaż ja nie lubię chodzić po sklepach, nie lubię przymierzać, dlatego jeśli już coś kupuję to musi mi wpaść w oko od razu, "na oko" stwierdzam czy będzie pasowało, płacę i uciekam ze sklepu. Nienawidzę sprzedawców i ich "w czym mogę pomóc?"- w niczym! Nie zawracaj gitary, rozglądam się, patrzę, jak coś mi wpadnie w oko to kupię, jak nie to wyjdę. Kiedy widzę, że zbliża się do mnie "sympatyczna" pani i pyta w czym może pomóc, odpowiadam, że dziękuję i już mnie nie ma. Taka moja natura. Dlatego też wybawieniem dla mnie są zakupy internetowe. Staram się wybierać rzeczy niebanalne, takie, które niekoniecznie są na topie, po pierwsze nie zawsze jest kasa na markowe, modne i drogie, a po drugie lubię mieć coś innego, od zawsze ubieram się tak, jak mi się podoba, jak mi jest wygodnie. Stronę dawanda.pl znalazłam jak zwykle- przypadkowo. Od razu mnie zainteresowała. Jeśli chcę komuś zrobić prezent to pierwsze co robię to zaglądam właśnie na dawanda.pl, zazwyczaj znajduję coś co wpadnie mi w oko i co wiem, że spodoba się osobie, której chcę to podarować. Kupiłam już kilka rzeczy i zawsze jest to towar sprawdzony, bardzo dobrej jakości i zgodny z opisem. Jedynym minusem jest to, że koszt przesyłki może być troszkę wysoki i czeka się nawet do 10 dni na dostawę, ale opłaca się. Taki długi czas oczekiwania spowodowany jest tym, że po przyjęciu zamówienia, projektant robi daną rzecz, dopracowuje i dlatego masz pewność, że jest to unikatowe. Dodatkowo produkty są nasze, polskie, chociaż są też projekty z całego świata, ale nie jest to masówka z Chin! Dla mnie staje się to z każdym zakupem coraz bardziej istotne. Aktualnie czekam na torebkę, pisałam do projektantki kiedy mogę się spodziewać przesyłki, natychmiast otrzymałam wiadomość, że torebka jest wykańczana i do wysyłki.


Polecam :) zaglądaj na dawanda.pl


oto kilka produktów, które osobiście zakupiłam- każdy w dobrej cenie, najwyższej jakości :)


Bransoletka, zegarek - Czarny ko? - czarny Kubek PANI KIEROWNICZKA Trish - czarna sukienka swing od Freeshion

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz