sobota, 24 października 2015

Kolczyki- coś dla mnie :)

Mam ich trochę w swojej kolekcji. Są kolorowe, z kamieniami, srebrne, koła, wiszące i tak dalej, i tak dalej... Staram się kupować kolczyki srebrne, ponieważ na wszystko, co sztuczne mam uczulenie. Złoto do mnie zupełnie nie pasuje. Od jakiegoś czasu myślałam o kupnie kolczyków ze stali chirurgicznej. Mam kolczyk w pępku i wiem, że nic do tej pory się nie działo, więc... to była tylko kwestia czasu. Szukałam czegoś dla siebie, ale nigdy nie mogłam znaleźć w internecie strony, która oferowałaby mi to, co mi się podoba. Ale wreszcie znalazłam i już tak zostanie! Piękna biżuteria, nie tylko ze stali, ale też z wolframu, z tytanu, ze sznurka i pleciona. Zamówiłam - 3 pary kolczyków i 1 kolczyk do pępka, zapłaciłam 51,58 zł z przesyłką- to jak za darmo! Jestem zachwycona. Czekam na kolejną możliwość zamówienia- znaczy na wypłatę :) Fakt, że trochę czekałam na dostawę, ale to przez moją nieuwagę, błędny kod pocztowy przy rejestracji i 2 tygodnie czekania. Pisałam do sklepu, zdziwiłam się bo odpowiedź otrzymałam niemal od razu. Nigdy wcześniej mi się to nie zdarzyło. Pani ze sklepu bardzo miła, wytłumaczyłam co  i jak. Informowali mnie na bieżąco co się dzieje z moją przesyłką. I tym mnie kupili jeszcze bardziej. Obsługa klienta jest bardzo ważna - mówi Wam to specjalista działu obsługi klienta :)


Kolczyk do pępka z cyrkonią, motocyklistą i flagą południową jedyne 16,38 zł- co ważne zasłania moją okropną bliznę po cesarce!


kolczyk do pępka


Czarne okrągłe kolczyki z tribalem 13,10 zł


Kwadraty z kamieniami 7,81 zł a okrągłe z czarną gwiazdeczką 6,30 zł


kolczyki1 kolczyki


Polecam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz