czwartek, 15 lutego 2018

Ferie 2018

Już blisko tydzień trwają ferie w Wielkopolsce. 
Oferta dla dzieci jest bardzo obszerna. Można zapewnić dzieciakom fajną zabawę przez całe dwa tygodnie. Oczywiście wiąże się to z kosztami, ale czego się nie robi dla swoich pociech 😍

Ja niestety na jedną ofertę się spóźniłam, a była bardzo ciekawa, z dofinansowaniem, więc dodatkowo korzystnie. W planach- wyjazd do Poznania na stadion Inea, do Laboratorium Wyobraźni, lodowisko, kino, pełne wyżywienie. Niestety byłam 30 w kolejce oczekujących! Zapisałam więc Nikodema za ferie z Wartą. Program mieli fajny, koszt też nie aż tak wysoki. Trochę zaczęli zmieniać i już mi się przestaje podobać. Będę musiała porozmawiać z trenerem!

Pola nie została nigdzie zapisana, bo na razie jest trochę za mała. Ale i jej staram się zapewnić jakieś atrakcje. Polcia najlepiej czuje się w "Tęczowej Krainie", czyli tam, gdzie są kulki, zabawki, dzieci. Zapisałam ją na zajęcia i bardzo jej się podobało. Oprócz zabawy wykonywali rożne prace, malowali, wyklejali, rysowali - kilka przyniosła do domu. Była bardzo zadowolona i mówiła mi, że bardzo chciałaby jeszcze tam iść. Oczywiście stwierdziłam, że nie ma problemu- fajnie, że jej się podobało. Dziś miała również tam pójść, ale niestety rano zmierzyłam jej temperaturę i okazało się, że chyba zaraziła się od taty  37,3 stopnia! Oby to nie było nic poważnego, bo na przyszły tydzień zaplanowałam kilka atrakcji. 

Będę miała urlop, więc chciałam dzieciakom zapewnić jakieś przyjemności, żeby dobrze te ferie wspominali. Mam już bilety na dwa seanse do kina, planuję wyjazd do McDonalds'a, chciałam ich zabrać na  jumparenę, może na bowling, lodowisko. Wszystko jest do dyspozycji, ale teraz dużo zależy od stanu zdrowia dzieciaków i taty. 
Ehhh... zawsze coś. 

Mam jednak nadzieję, że uda się wszystko zrealizować zgodnie z moimi planami.
Liczę na to, bo bardzo zależy mi na tym, żeby moje dzieci były szczęśliwe 💕
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz