środa, 14 lutego 2018

Walentynki. Zakochani są wśród nas.

W tym roku Walentynki przypadają jakoś tak nieszczęśliwie w środę popielcową! 
Nie wiadomo w sumie co w tym dniu robić. Znalazłam dziś tekst, który mnie rozwalił i rozbawił jednocześnie (poniżej). Ale czy to nie jest prawdziwe? Po wielu latach bycia razem nie chce nam się wymyślać, obchodzić jakiegoś tam święta zakochanych. Każdy twierdzi, że przecież powinno się kochać i okazywać miłość drugiej osobie codziennie!
Owszem. Też jestem tego zdania i tak też robię. 💕
Wszyscy tak mówią, a na codzień widać jak to wygląda. Coraz więcej rozstań, rozwodów, miłości jakoś nie widać. 
A ja tradycyjnie kocham mojego "starego" mężusia na zabój. Nie wstydzę się tego. A dziś planów nie mamy, po pierwsze bo mąż chory, po drugie bo nie mamy ochoty, bo to nie nasza tradycja. Chociaż już nawet miałam ochotę zarezerwować stolik w knajpce, ale niestety choroba rozkłada Go coraz bardziej. Dlatego ten dzień spędzimy w domu, z dziećmi, pogramy w 5 sekund i też będzie fajnie.
Wszystkiego najlepszego Wszystkim Zakochanym 💘



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz