sobota, 24 lutego 2018

Kabaret Nowaki w Śremie.

Dziś sobota. Dzień sprzątania. Musiałam się sprężać, bo na 16.00 kupione bilety na kabaret Nowaki.
Uwielbiam ten kabaret. Jeszcze nie tak dawno nie byli moimi faworytami, ale od kiedy zobaczyłam Panią Krystynę w ich wykonaniu, zaczęłam ich uwielbiam.
Nikogo nie pytałam, po prostu zadzwoniłam i kupiłam bilety.  
Nie zawiodłam się- było super 😀
Uśmiałam się do łez.
Pani Krystyna dała czadu, chociaż cały program był dobry.
Oczywiście nie omieszkali wrzucić kilka tekstów o Śremie, każdy kabaret chyba przed występem orientuje się w terenie i daje czadu na występie.
Szkoda, że takich tekstów było kilka i bez odniesienia do naszych władz. 
Polecam- nowy program mają całkiem fajny. 
Najlepiej jest wtedy, jak się sami zaczynają śmiać, wtedy zaczynają się najlepsze teksty, pełna improwizacja.

- 645_nowaki_2.jpg

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz