środa, 30 grudnia 2015

Sylwester w srebrze :)

Kolejna moja wizyta w Ogrodach Urody. Poza mile spędzonym czasem, wyszłam z pięknie zrobionymi paznokciami. Tym razem zażyczyłam sobie czerni. Resztę pozostawiłam inwencji twórczej dziewczyny, która mnie obsługiwała. Wyszło nieźle, choć to cały czas nie ta dziewczyna, którą jestem zachwycona. Całe szczęście kolejne wizyty mam umówione już do Niej. Paznokcie czarne z dodatkiem srebra. Delikatne zdobienia sprawiły, że nie jest aż tak mrocznie. Podobają mi się :)


Sylwester będzie w domu, jak już od kilku lat, kiedy na świecie pojawiły się dzieci, ale jak zwykle spędzimy go bawiąc się do rana przy fajnej muzyce, z serpentynami, balonami, trąbkami, szampanem dla dzieci i pysznym jedzeniem. Planuję założyć moją "starą" sukienkę w kolorze srebrnym, więc paznokcie jakby będą pasować. Ale będzie zabawa :) już nie mogę się doczekać :)


A oto efekty na moich paznokciach:

czarne czarne1

ŻYCZĘ WSZYSTKIM SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz