piątek, 1 kwietnia 2016

Podobają mi się :)

Tradycją stało się już, że co 3 tygodnie zaglądam do "Ogrodów urody", żeby poddać się zabiegowi upiększenia swoich paznokci. Lubię to. Czuję się tam tak dobrze i komfortowo. Zawsze marzyłam o tym, że przychodzę i nie muszę nic mówić, pomysł już jest i wykonanie pewne. Nie zawiodłam się. Pani Monika przygotowana. Wybrałam tylko kolor- fuksja! Nie lubię różu, fioletu, ale ten kolor mnie urzekł. Stwierdzam, że na starość zaczynam się zmieniać i momentami sama jestem zdziwiona, ale podoba mi się to. Życie byłoby szare i nudne, gdyby cały czas było tak samo. Jak zwykle czas minął szybko, w miłym towarzystwie. Paznokcie zrobione perfekcyjnie. Tym razem wzór na paznokciach prosty, ale dość trudny do wykonania. Zobaczcie sami, zdjęcie co prawda nie oddaje koloru, ale sam zamysł i owszem.


serca dwa serca


CUDOWNIE :) POLECAM :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz