środa, 9 października 2019

"Era Nowych Kobiet" spotkanie w Poznaniu z Joanną Przetakiewicz

26 lutego o 18.00 na Młyńskiej 12 w Poznaniu odbyło się cudowne spotkanie z Joanną Przetakiewicz. Ta kobieta urzekła mnie od samego początku. Nie jest kolejną celebrytką, która próbuje się sztucznie wypromować. To kobieta z krwi i kości. To matka dla swoich synów. Kobieta, która w życiu przeszła naprawdę wiele. Jednak wszystkie wydarzenia sprawiły, że stała się jeszcze silniejsza, bardziej pewna siebie, i swoich wyborów. To spotkanie przekonało mnie już na 100%, że to jest kobieta, z której warto brać przykład.

Kinga- organizatorka wydarzenia i jedna z liderek Ery Nowych Kobiet wybrała świetne miejsce do tego spotkania. Młyńska 12 w Poznaniu to jedno z ładniejszych, bardziej luksusowych miejsc. Jeśli ktoś nie był to jest to z pewnością miejsce, które zachwyca.

Spotkanie rozpoczęło się cateringiem- wytrawnymi pasztetami, prosecco na powitanie i małymi upominkami od sponsorów. Później zdjęcia z Joanną. Każda z nas miała możliwość podejścia do Joanny, porozmawiania chwilę i zrobienia sobie zdjęcia. Ponad 100 kobiet i kilku mężczyzn! Trochę to trwało, ale było warto. Następnie Joanna opowiedziała o Erze Nowych Kobiet, jak to widzi, o co w tym projekcie chodzi. Idea Joanny jest mi bardzo bliska. Dlaczego? Przede wszystkim dlatego, że sama wiele w swoim życiu przeżyłam. Chciałabym pomagać kobietom na zakręcie życiowym.

Ze spotkania wyszłam podekscytowana i pełna dobrej energii.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz