wtorek, 9 października 2018

Ewa Chodakowska wyskakuje z lodówki

Rzeczywiście jest wszędzie. 
Z tym swoim "Twoje ciało może więcej, niż podpowiada Ci Twój umysł".
Ale czy to źle?? Mhmmm...

Jest pozytywną osobą, dążącą do realizacji własnych celów, a przy okazji motywuje miliony osób do pozytywnych zmian w ich życiu. Ja tam Ją lubię! 😉
Bardzo lubię Jej motywacyjne teksty, Jej uśmiechniętą twarz, Jej zafiksowanie na ćwiczenia, dietę, zdrowe życie. 
Przyznaję- jestem Jej fanką.

Mam kilka płyt (chyba z 10! 😀), kalendarz na ten rok, kalendarz na kolejny 2019, zaczęłam kupować batoniki- chociaż nie wszystkie mi smakują, najlepsze moim zdaniem są te z kakao. Kupiłam ostatnio na próbę smoothie (po jednym z każdego rodzaju), muszę stwierdzić, że są bardzo dobre i naturalne, chociaż zielony smakuje mi najmniej. Mamy coraz więcej różnego rodzaju napojów bio, eko, fit itd., ale tak naprawdę w składzie mają różnego rodzaju chemię, Smoothie Ewy są zrobione z naturalnych składników i przy tym są smaczne- polecam. Na stronie bebio.pl można wykupić dostęp do Jej programów BeactiveTV, diety, gazetę Be active.

Kupuję też suplement VIVITA, staram się brać dwa dziennie i czuję się świetnie. Dwa razy wykupiłam dietę ze strony bebio.pl i byłam bardzo zadowolona. Niestety codzienność i lenistwo sprawiły, że przestałam ważyć składniki, przestałam działać zgodnie z planem, ćwiczenia poszły w zapomnienie, chociaż bardzo je lubię. Uwielbiam słyszeć Ewkę kiedy ćwiczę, wtedy naprawdę mi się chce!

Teraz wypuściła kolekcję strojów kąpielowych- są piękne, ale trochę poza zasięgiem, co nie zmienia faktu, że rozeszły się jak świeże bułeczki 😏 Pojawił się hejt, że drogie, że jak tak można...zarabiać!!! Ehhh... ludzie! Stroje są naprawdę cudowne i jak schudnę- znaczy osiągnę to, co zamierzam, wtedy kupię sobie taki strój! A co mi tam 😋

No i kolejna rzecz, z którą ostatnio ruszyła- be diet catering! To już jest skandal! I jeszcze na tym zarabia! 😜 Oczywiście śmieję się, ale przede wszystkim z hejterów, którzy twierdzą, że Ona ma po prostu już za dużo. Że dlaczego to wszystko kosztuje? Dlaczego aż tyle?

Zamówiłam ostatnio 2 pomadki, które Ewa Chodakowska reklamuje wspólnie z Joanną Krupą. Są to raczej zestawy-pomadka + kredka. Pomadki mają piękne kolory. Na końcu każdej pomadki jest gąbeczka, która napełnia się kolorem- działa to jak długopis. Pomadki są bardzo praktyczne, mają bardzo fajną, kremową konsystencję, która nie wysycha na ustach i nie powoduje, że usta są spierzchnięte. Bardzo dobrze się rozprowadzają na ustach, które wyglądają obłędnie. To kolejny produkt, który mogę z ręką na sercu polecić.

Wychodzę z założenia, że jeśli kobieta ma dobre pomysły, pomaga innym, spełnia marzenia, jest dobrym człowiekiem, to dlaczego nie może na tym zarabiać? Każdy z nas pracując- czy to z obowiązku czy z pasji- chce zarabiać, w końcu oprócz satysfakcji jest to ważne spektrum dla każdego.
Ewa jest cudowną, ciepłą osobą, która rozumie ludzi, stara się im pomagać jak tylko potrafi. Jest uśmiechnięta, ale ma też swoje słabości. Zdarza się Jej zareagować emocjonalnie na hejt czy głupie komentarze- nie dziwię się! Trzeba naprawdę mieć mocny charakter, żeby się z tym codziennie mierzyć. Nie zazdroszczę!

Oglądałam na kanale Ewy na YouTubie Jej rozmowę z Kasią Nosowską. Bardzo mądra rozmowa, fajne dziewczyny- "Zainspiruj się skąd czerpać wewnętrzną siłę. Tak silna jak ja". Obejrzyjcie. Polecam.
https://www.youtube.com/watch?v=sDOAFksVy50



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz