piątek, 19 października 2018

"Serce nie sługa" polska komedia romantyczna

Nie miałam zamiaru iść na ten film, ale stwierdziłam, że może tym razem będzie lepszy od tych ostatnich, nieudanych polskich komedii.
Jak zwykle kupiłam bilet do naszego kina- miałam wejść, obejrzeć i wyjść - jak Balcerzak w Paranienormalnych 😁

Oczywiście jechałam na ostatnią chwilę, bo w domu trzeba było ogarnąć kolację, pomóc w odrobieniu lekcji, wykąpać dzieciaki. Wpadłam do kina, gdzie reklamy były już na ekranie. Weszłam na salę nie myśląc które miejsce rezerwowałam- myślałam, że pierwsze w rzędzie trzecim. Stanęłam przy tym miejscu, siedzi kobieta, spojrzałam na nią z nienawiścią i po chwili dotarło do mnie, że może coś pomyliłam! Spojrzałam na bilet- miejsce pierwsze, ale rząd pierwszy! 😀 Obejrzałam się, miejsce wolne, czeka właśnie na mnie 😀 Muszę powiedzieć, że siedziałam i sama z siebie się śmiałam 😁

Wracając do filmu- specyficzna gra Pawła Domagały, Romy Gąsiorowskiej, ale na poziomie. Film wciągający, z różnymi wątkami, dużo się dzieje. Opowiada o przyjaźni Pawła i Romy, o tym jak Roma pomaga mu kiedy on umawia się z kolejnymi dziewczynami. Bohater grany przez Pawła to wieczne dziecko, nie biorące odpowiedzialności za swoje czyny. Jest lekkomyślny. Bohaterka grana przez Romę jest poukładana, ma swoje plany, ale ma też swoje tajemnice, które zostają odkryte pod koniec filmu. Zakończenie jest zaskakujące. Łzy same płynęły z oczu. Film ma z jednej strony smutne zakończenie, ale z drugiej jest też szczęśliwe. Każdy kto będzie chciał obejrzeć film, oceni sam.

Oprócz Romy Gąsiorowskiej i Pawła Domagały w filmie występują też Borys Szyc, Ewa Chodakowska!, Magdalena Różdżka i tu chciałabym napisać kilka słów. Magda Różdżka gra przyjaciółkę głównej bohaterki, z którą pracuje w jednej firmie. Muszę przyznać, że dawno Magdy nie widziałam i bardzo pozytywnie się zaskoczyłam. Zawsze wiedziałam, że to piękna kobieta, ale w tym filmie przesadziła! Wygląda zjawiskowo, piękna, szczupła, zgrabna, długie lśniące włosy, cudowna. Naprawdę jest nieziemska.

Chciałabym wspomnieć też o tym, że w filmie rozbrzmiewa muzyka Julii Pietruchy. Uwielbiam ją. Jej głos jest niesamowity i bardzo pasuje do klimatu filmu. Polecam jej muzykę, spokojny głos, cudowny klimat, nieoczywiste instrumenty. Lubię jej słuchać w aucie, jadąc na zakupy, do pracy.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz